Reklamační řád
1. Záruční doba na zboží činí 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícímu. Případná delší doba trvání záruky je uvedena na záručním listě. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně věci nebo její součásti, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců. Účtenka, která je přiložena k zásilce, zároveň slouží jako záruční list.
2. Vadné zboží nám zašlete na adresu Klára Szturcová M. Majerové 1647/29 Ostrava-Poruba 70800, tel 775 799 838
Při uznané reklamaci hradí náklady na dopravu zboží k reklamaci prodávající.
3. Přiložte krátké sdělení, kde uveďte: jméno a příjmení kupujícího, jeho adresu, číslo účtu, přiložte účtenku a popište z jakého důvodu zakoupené zboží reklamujete a sdělte nám jaký způsob reklamace jste zvolil:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
4. O reklamaci rozhodneme v nejkratším možném termínu, obvykle do 3 pracovních dnů. Potvrdíme vám písemně převzetí reklamace.
5. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, pokud se s kupujícím nedohodneme jinak.
6. Podrobné podmínky reklamace/práva z vadného plnění najdete v Obchodních podmínkách.